Avaliações de Diner Quartier Nieuwkuijk

Avaliações recentes

5.0
M Wilmont
18 junho 2026

Lekkete dingen voor thuis besteld , dezelfde kwaliteit als in het restaurant , subliem dus. Bestelling was ptecies op de afgesproken tijd aan de voordeur echt helemaal top dit haan we zeker meer doen !

Grootendorst
8 junho 2026

Het smaakte weer voortreffelijk maar helaas zat het gepropt in het doosje.

Rianne
2 junho 2026
Mirjam
2 junho 2026

De pokébowls waren voortreffelijk net als de bestelde sushi, ebi en gyoza.

Moens
31 maio 2026

Was zoals we gewend zijn van jullie weer super goed, goede porties en erg smaakvol!!

klerks
28 maio 2026

ik had bij de bestelling gezet dat het onze trouwdag was en hebben toen iets lekker gekregen van jullie. Super bedankt hiervoor!! En het eten was weer heerlijk!!

Versteeg
25 maio 2026

Wij hebben heerlijk gegeten

Liset
24 maio 2026

Aanrader! Eten is altijd goed, snelle bezorging, vriendelijk personeel

Han
23 maio 2026

Kwaliteit product, klasse.

LvI
20 maio 2026
Kees van Boxel
19 maio 2026

Toch mooi dat na alle jaren de kwaliteit perfect blijft, was weer heerlijk.

Eric
18 maio 2026

Heerlijke sushi, de beste hier in de omgeving. Mooi opgediend. En netjes op tijd bezorgd, Super!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bob van sterkenburg
16 maio 2026

Altijd goed zoals elke keer.

...
15 maio 2026

Hele vriendelijke bezorger. Keurig op tijd geleverd,goede kwaliteit sushi maar ook de warme gerechten verdienen 5 sterren.

Memo
12 maio 2026

Ik haal al jaren mijn sushi af hier altijd lekker nooit problemen mee gehad. Goed geregelde restaurant. Zeker een aanrader

Leo
12 maio 2026

was weer goed

Barend Geerts
11 maio 2026

De bezorger was 30 min te laat en de bestelling was niet compleet en dit was al de tweede keer…

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mariska
11 maio 2026

Carpaccio salade slecht. Weinig natte sla, heel veel saus

Cindy
5 maio 2026

Normaalgesproken bestel ik altijd vanuit Den Bosch de sushi, nu eens DQ geprobeerd en viel niet tegen.. binnenkort ook maar eens een dineetje inplannen in het restaurant om de rest van de kaart te proberen!

Evelien
4 maio 2026
Buijs
25 abril 2026

3 kwartier te laat. Voor de rest lekker!

J
25 abril 2026

Bezorging op de afgesproken tijd. Het eten was weer heerlijk.

A
23 abril 2026

Kwartier te vroeg, gelukkig waren we thuis

Theo
22 abril 2026

Prima, gemakkelijk, afhalen mooi op tijd,vriendelijk te woord gestaan, bestelling prima verzorgd helemaal compleet, het was heerlijk, prijs was ook goed echt waar voor je geld. Het kan niet beter.

Birgit
20 abril 2026

Nogmaals heerlijk gegeten!! Vriendelijk bezorger en op afgesproken tijd geleverd.

Krzysztof
20 abril 2026

Zeer lekker

Denise
20 abril 2026

De sushi was anders dan wat ik gewend was viel heel gemakkelijk uit elkaar , ook de 5 euro korting die ik bij de vorrige bestelling had gekregen kon ik ook niet inzetten bij mijn online bestelling in de winkel bij afhalen hielpen ze ook hierbij niet

Wendy
15 abril 2026

Altijd heerlijke vers gemaakte (afhaal)sushi!

Nel van Oudheusden
12 abril 2026

Voor het eerst opgehaald. Was net zo lekker als dat je in het restaurant zit. En het was gereed toen ik het op kwam halen. Ga het zeker nog eens doen.

Hans Duquesnoy
12 abril 2026

Het was weer toppie! Elke zaterdag is het weer genieten van de lekkerste sushi-hapjes.

Martijn
11 abril 2026

Heerlijke pokebowl en sushi.

Winkel
7 abril 2026

Super goed en vers

Angenita Rosenbrand
6 abril 2026

Snel klaar, zelfs op drukke dag (Pasen) en kwaliteit was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Joost
5 abril 2026

Simpelweg super. Optijd, vers en super lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hans Duquesnoy
29 março 2026

De zaterdagavond was weer zeer geslaagd met de lekkerste sushi-hapjes van Diner Quartier uit Nieuwkuijk. Lekkerder vind je ze niet in de omgeving.

Han
24 março 2026

Super kwaliteit en service

Patricia
23 março 2026

Helaas was de bestelling niet compleet Miste vanalles na een telefoontje kwam dit na een 30 min alsnog maar toch jammer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hans Duquesnoy
22 março 2026

Weer genoten van de lekkerste sushi-hapjes van Diner Quartier. Elke zaterdagavond is het weer een feest.

Rob
21 março 2026

Alles top

Nicole
19 março 2026
Hans Duquesnoy
15 março 2026

Onze zaterdagavond was weer geslaagd met de heerlijke sushi-hapjes van Diner Quartier. Een aanrader voor iedereen.

Riet Boom
9 março 2026

Ben altijd super tevreden over alles maar nu waren de warme gerechten echt niet warm meer. Jammer. Mss te lang onderweg ivm andere bestellingen? Beetje domper.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dael
8 março 2026

Weer heerlijk gegeten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hans Duquesnoy
8 março 2026

Zelfs onze vrienden vinden de sushi-hapjes van Diner Quartier de lekkerste die ze ooit gegeten hebben. Top!!!!!!!!

Kamil
6 março 2026
jess
3 março 2026

Altijd goed

Wendy
1 março 2026

We hebben genoten van de heerlijke sushi.

Hans Duquesnoy
1 março 2026

Het blijft elke zaterdag weer genieten van de lekkerste sushi-hapjes van Diner Quartier.

De veld
23 fevereiro 2026

De bestelling was ruim 20 min te laat En het eten was daardoor ook lauw

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rob
22 fevereiro 2026

Het was oke

Patricia
22 fevereiro 2026

Heel erg lekker. T was vers en de sushi is lauw warm zoals t hoort

Hans Duquesnoy
22 fevereiro 2026

Het was weer genieten van de lekkerste sushi-hapjes van Diner Quartier. Elke week weer een feestje!

Lianne De Laat
21 fevereiro 2026
Familie van Hulten
21 fevereiro 2026
Nick
18 fevereiro 2026

Bestelling was meer als een half uur te laat en daardoor ook niet meer warm helaas..

Caroline Van Ree
16 fevereiro 2026

De sushi is altijd vers en ontzettend lekker. Fijn dat je ook altijd af kunt halen.👍

Jvg
16 fevereiro 2026
Wendy
15 fevereiro 2026
Hans Duquesnoy
15 fevereiro 2026

De zaterdagavond is weer prima geslaagd met de heerlijke sushi-hapjes van Diner Quartier uit Nieuwkuik. Beter en lekkerder vind je ze niet in de omgeving.

Hans Duquesnoy
8 fevereiro 2026

Wat mij betreft hoeven jullie niets te veranderen aan de heerlijk sushi-hapjes. Beter en lekkerder kan je ze in de omgeving van Nieuwkuijk niet vinden.

Ruud van den Brink
7 fevereiro 2026

Snel, vriendelijke service en erg lekker!!

L.M Oosterhof
5 fevereiro 2026
Hans Duquesnoy
1 fevereiro 2026

Het was weer genieten van de sushi-hapjes. Elke week is het weer een feest.

Jeanne bouman
26 janeiro 2026
Annet verboord
25 janeiro 2026

Was heerlijk goede prijs kwaliteit

Hans Duquesnoy
25 janeiro 2026

Wederom genoten van de lekkerste sushi-hapjes uit de omgeving. Het is een aanrader!

Anne-marie Pijnenborgh
24 janeiro 2026
Hans Duquesnoy
18 janeiro 2026

De wekelijks gehaalde sushi was weer verrukkelijk. Beter en lekkerder kan je ze in de omgeving niet vinden. Topkwaliteit!

Wendy
18 janeiro 2026

De sushi was heerlijk, alleen de tempura was koud toen het bezorgd werd.

Jolanda van het hof
17 janeiro 2026

De sushi en sashimi was heerlijk!!

Kuijs
17 janeiro 2026
Jeanine Boelaars
15 janeiro 2026
MdG
14 janeiro 2026

Uitstekend verzorgd en erg lekker 😋

Hans Duquesnoy
11 janeiro 2026

Als je lekkere sushi wil eten dan moet je Flamed Sake Roll en Rainbow Roll eens proeven. Je weet niet wat je meemaakt.

Hans Duquesnoy
4 janeiro 2026

Als je wilt genieten van de lekkerste sushi moet je bij Diner Quartier zijn in Nieuwkuijk.

Grefkens
2 janeiro 2026

Er was een deel van de bestelling vergeten mee te geven. We werden nog voor we thuis waren gebeld en kregen dit gratis mee!

Hans Duquesnoy
1 janeiro 2026

Het was weer genieten op Oudjaarsavond van de overheerlijke sushi van Diner Quartier. Lekkerder vind je ze niet in de omgeving.

M Wilmont
31 dezembro 2026

We hebben weer genoten van het eten erg goed en heerlijk!! Wij wensen het hele Diner Quartier team een geweldig gezond en succesvol 2025. Tot volgend jaar

wa endevoets
31 dezembro 2026

Alles perfect van smaak hetzelfde als je daar gaat uit eten mmmmm

Mariette
31 dezembro 2026

Weer fantastisch

Joost
29 dezembro 2026

Super geholpen ! Top personeel

WEM Aerts-Pullen
28 dezembro 2025

Het was allemaal supervers een heerlijke shusi schaal, carpacio en ossenhaaspuntjes TOP. Compliment voor de kok en bezorger🙏👍

Hans Duquesnoy
28 dezembro 2025

Het was weer heerlijk genieten van de lekkerste sushi uit de omgeving. Het is een traditie geworden om elke zaterdag te genieten van deze lekkernij.

Grootendorst
27 dezembro 2025

Was top!

Jeannette
26 dezembro 2025

Een flinke bestelling opgehaald op 2e kerstdag! Alles was keurig op tijd klaar en de kwaliteit was uitstekend. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Brok
25 dezembro 2025

Met kerst afgehaald en was helemaal prima en lekker.

Frans van Liempt
25 dezembro 2025

Het leek erop dat er iets onvoorzichtig is omgegaan tijdens het vervoer. De sauzen zaten aan het deksel.

Hans Duquesnoy
21 dezembro 2025

Het was weer genieten van onze wekelijkse sushi-hapjes.

20 dezembro 2025

Nieuwe bestelmenu valt de smaak en keuzemogelijkheden tegen, prijzen overigens ook. Mini bestelling 50€.. en de favorieten zijn er niet meer. Dus helaas voorlopig even geen bestelling meer bij jullie.

Nettie
20 dezembro 2025

Het was heerlijk en mooi op tijd gebracht. Dit ie echt een aanrader!

A
19 dezembro 2025
Wilma
15 dezembro 2025

Zo lekker!!

Laura
14 dezembro 2025

Hele lieve bezorger. Normaal heerlijk eten. Nu smaakte het oud, het was koud en toetje totaal niet zoals de omschrijving. Voor het geld wat we betaald hebben echt een enorme teleurstelling

Hans Duquesnoy
14 dezembro 2025

Het was weer genieten van de lekkerste sushi uit de omgeving. Diner Quartier is het beste en lekkerste sushi-restaurant. Beter vind je ze niet.

Joosten
13 dezembro 2025

Gelijk begonnen met het warme eten. Maar dat was niet warm Misschien te lang gestaan voor het bezorgd werd

Caroline Van Ree
10 dezembro 2025

Super goed geregeld, echt lekkere sushi. Vers klaar gemaakt en super goede kwaliteit 👍

Jules
8 dezembro 2025

De vis was niet zo lekker als we gewend zijn. Uiteindelijk hebben we de sashima maar even opgebakken

Grefkens
8 dezembro 2025

Heerlijk eten, goed warm. Wordt ook goed verpakt.

Pennings
7 dezembro 2025

Beste sushi van de regio!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hans Duquesnoy
7 dezembro 2025

De beste en lekkerste sushi vind je alleen bij Diner Quartier in Nieuwkuijk.